Piss, skit & pannkaka!

Var vad det blev idag! Skulle ju på Toves dansuppvisning, visst jag kan hålla med om att jag är en flokig mamma men den som säljer dansbiljetter måste ju också ha lite koll på grupper och barn. Mamma köpte biljetterna och sa att Tove dansa i söndagsgruppen 18.30 men fick iaf biljetter till FEL dag! Så lagomt kul att fixa barnvakt, ställa in träningspass och stressa med mat och tillfixning! NOT... och som grädden på moset fick vi lämna våra biljetter idag och vänta på samtal om vi får nå biljetter imorgon :S inte kul... Så då är det bara att ställa in nästa träningspass imorgon :( fick i alla fall en kvälls powerwalk med Rebecka! Har sökt en massa jobb, dom ringde från bemanningen idag och jag ska på möte på tisdag får se hur det blir!?? Vill ju helst ha i affär men jag har upptäckt att man kan inte få allt här i världen ;) nu är jag för bitter för att skriva! God natt på er, ni får en bild på min fina dansstjärna!

Kommentera här: