Längesen..

Nu var det länge sedan det blev nån rad skrivet här =) Melinda sover i vagnen som vanligt så jag får skynda mig att sno ihop nå innan hon vaknar :) Har blivit skit på träningsfronten då älskling börjat jobba borta, en sak som blev toppen och den andra blev botten =( Jag som älskar spinningen =/ Men men så är det ibland..

Så nu ska det på allvar köras igång med promenader på veckan och löpning på helgen när älsko är hemma, för det här går inte.. Står iaf på -9 kg nu men har gått över på gi, fast ingen pasta och sånt..bara mörkt bröd..Måste få bröd till frukost.. =))

Jag fick också jobb 3 månader i sommar =)) så det här kommer bli super det, så får göra nå med barnen i slutet på sommaren... Funderar på en helg till Eskilstna ZOO, och bo i stuga MYS... Nu väntar jag på att älsko ska komma hem och sen ska det grillas ;) Och mysas med familjen...

Melinda är vaken och nu ska hon få lite krubb om det duger åt damen?!:)

Kommentera här: