-7,8 kg

Äntligen har det vänt :) Inte långt kvar till 10 kg gränsen nu. Och jag vill bara dit :)
Igår var vi på dansuppvisningen med Tove, dom var så duktiga allihopa! Så söt dom mindre när dom dansar ;)
Hon somnade på vägen hem i bilen, SOPSLUT!

Även mamman däckade ganska omgående. Vilket jäkla trök väder vi fick nu när det vart så fint ett tag, så typiskt att det alltid ska bli nå bakslag! Melinda ligger ute och sover i rusket och jag har städat lite och nu ska jag ta lite egentid framför datan ;)

I eftermiddag blir det träning med Jeanette och STORT GRATTIS på din dag :) Får se hur mycket man orkar idag?Känner att jag inte riktigt är på hugget =S men det kan ju ändra sig.

Sen blir det mysfredag med familjen, får se om det blir finväder imorgon, isf åker jag,mamma Tove & Melinda till  Gävle och kikar. Kan vara skönt att bara få komma ut och kolla nån annan stans!Affärerna SUGER faktiskt här... Men tror det blir toppen nu när HM kommer.

Kommentera här: