Spinning & Pump

Är återigen klart för idag, jääävlar vad slut jag var! Men det ska kännas på i kroppen också. Måste säga att jag tycker Pelles spinningpass är så GRYM.

 Man ger järnet och blir sopslut,han kan det där med att tagga oss =) Känns så skönt att vara igång med träningen ordentligt, familjen har vart förkyld och jag har vart livrädd;) men peppar peppar så har jag klarat mig. Idag har jag o Tessa haft lite kvalitetstid med våra bäbisar =D det var längesen nu..

Melinda klappar numera händerna på order ;) ha ha! Och nu ligger hon i sin säng o sussar så gott..Inatt sov hon jätte bra så vi hoppas på en till av den! Imorgon blir det öppna förskolan, sist var ju Melinda sjuk så det blev inget. Men nu ska vi dit. Nu blir det att slappa lite med älsko i soffan innan man hoppar ner i den gudomliga sängen..

Beställde spinningskor idag, hoppas dom kommer fort fort fort och att dom passar!? Tror det kommer göra en grym skillnad, just mu känns det som att jag spinner med tårna. Imorgon ska jag springa lite lätt och se om mina benhinnor pallar trycket. MÅTTE det vara så...Men nu ska vi inte gå ut så hårt!Brukar aldrig vara bra det, men ivrig som man är så får man stå sitt kast!

Kommentera här: