Sliten

Melinda tyckte att det var läge att vakna till vid tre och sen lägga sig vid fem igen =S Och sen upp med Tove vid 7, tur att jag har bästa karln hemma på ;) Inatt ska Melinda få sova hos Farmor & Farfar så vi får sova ut och det ska bli SÅ skönt.

Känns bra att ha kommit igång med uppdrag viktminskning =) Har inte ätit nå onyttigt på 2 veckor nu och dom som känner mig måste erkänna att det är GRYMT bra för att vara mig... ;)

Jimmy åkte iväg o köpte ägg av nån bonde, ska bli kul & se vad det är och om det blir nå billigare?!
Idag åker Tove till pappa och det kommer bli tomt här hemma, men åter på Söndag och det gillas. Min stora tjej :)

Bara Melinda har vaknat ska vi in till stan på Dollar, Jysk & Team Sportia. Jimmy ska kolla på ny jacka & jag ska kolla på spinningskor. Vad dom kostar iaf :) Tror att det blir bra mycket lättare att cykla med sånna.. Och dynor till uteplatsen för snart är det SOMMAR =)

Kommentera här: