Shopping :)

Godmorgon, Melinda klev upp kl 6, men det var skönt att dra fram klockan en timme när man klev upp. 7 känns genast lite bättre än kl 6 =) Härligt med sommartid. Igår var det shopping med mamma i stan, offtast har man ju tur då så det blev 2 tröjor. Tack snälla mamma ;)

Tove fick också kläder svarta thigts med en döskalle på och en skit häftig Rihanna tröja. Melinda fick söta små kattskor som hon kan rejsa runt i gåstolen med så hon får lite fäste och leksaker.

 Men tycker inte dom har så mycket utbud i denna stad så det får bli Gävle när man får lite bättre i kassan :) Det blev grillad kyckling igår med älsklingen och blomkålsgratäng, sååå jäkla gott var det. & vet ni? jag har gått ner 1 kg till från igår =)) jag åt så mycket igår så jag var bergsäker på att jag skulle ha gått upp i vikt. Så det var skit kul & se.

Idag ska jag prova springa lite lätt..Hoppas hoppas mina ben är i bättre skick nu. Nu ska det städas o plockas lite som vanligt, sen kommer Tove hem från pappa och ska leka med Thilde och senare blir det dans! Hon är så duktig min lilla snuppa ;)

 Imorgon blir det pump och spinning! Är bokad på 6 pass denna vecka så det är bara o ta i och köra =)

Kommentera här: