Halojj!

Sitter och äter vienetta glass och dricker lite kaffe! ;) Gött som bara den...MEN jag har tänkt att det måste bli ändring på detta nu! Inte kul när man går ca 1 timme om dagen och sen så äter man för 2 HA HA!:)

Ska börja köra på lchf som Ågge har gjort, hon har tappat 9 hela kilo på 2 veckor... vilket är GRYMT!
Jag är ju kass på att banta men med denna kost får man ju äta hur mycket man vill, det gäller bara att hålla sig till det man får äta. Skulle vilja köra det fram till jul, vet inte hur det är att träna och käka lchf?Man kanske blir slö??

Jag ska iaf inte börja springa för ens efter jul så man får väl lägga på kolhydrater då... Men då behöver man ju det och man läre ju förbränna det då också! Fan snart är det inte långt kvar ändå tills att man får skicka in sin ansökan till polishögskolan =D Jag lovar jag ska KÄMPA för att få en plats, men samtidigt så VET jag att det är jävla hård konkurens och få platser! Men skam den som ger sig ;)

Melinda sover i vagnen och jag ska plocka lite här hemma som vanligt! Tänker på räkningar som man ska lägga in =( DRYYYYGT! Och speciellt nu när jag åkte på fortkörningsböter!!!! GAAAAH! Men nu kan jag säga att man kör som folk! Blir makaroner och korv denna månad igen då ;) lr korv rättare sagt om det blir lchf!;)

Vi får se hur det går?? , Jimmy tror jag kommer bli elak...Kan det ligga nå i det??? =D

Kommentera här: