Att betala räkningar

MÅSTE vara det tråkigaste som finns! Och man är ju så rik när man är hemma på mammapenning ;) Men mysigt är det! Jag hoppas verkligen jag kommer in på utb jag söker så jag får börja jobba och tjäna pengar! Eller alternativ 2 är väl att vinna en mijon eller så, men det skulle ju aldrig hända mig!

Nu håller jag på att springa i tvättstugan, lite tjatigt när man är ensam med Melinda för det blir mycket i och ur vagnen =D men så är det...

Och idag skippar jag att gå...Har så jäkla ont i benen efter igår...vet inte varför men hoppas det är borta till imorgon för då ska det ut och stövlas igen! Måste även ta mig in på active och starta upp mitt kort som jag stängde (pausa) under graviditeten...

Nån som går på active som går på gruppträningar??Vore kul att börja köra lite sånt! Och det ska bli skönt att börja gå inne faktiskt!Kan man gå nån dag ute! Nu ska jag komma igång riktigt med träning, det känns så skönt i kroppen!

Näh nu ska jag ta mig nå gott att äta för ovanlighetens skull =P

Kommentera här: