Sliten!

Idag är jag sopslut! Somnade med älskling igår kl 9 :) det var ju iof skönt! Kl tre vaknade Melinda och åt och sen sov vi till kl 7. Men fortfarande känns det som om någon kört över mig! Det trycker i hela huvudet och det har det gjort sen i lördags till och från, kan det ha något med vädret att göra? Kallt/ varmt snö på gång!!!??? I dont no???! Skippade att gå idag med när jag känner så här, lär ju inte bli bra ändå det! Måste börja åka in på active och träna på löpbandet, lite intervaller och gruppträningar :) hoppas nu Anki fixar kort också! Roligare om man har ngn att träna med! :) Melinda sover i vagnen med hela mössan över huvudet, hatar när hon ligger så för man tror att hon inte får ngn luft, men är man där så vaknar hon direkt! Knepiga små bebisar som vill ha ngt över huvudet! Då sover hon som bäst. Men jag känner mig själv att jag kommer vara och dra i mössan för att jag tror att hon inte får luft också vaknar hon :} har inte fungerat att få upp bild från dopet :/ vette tusan, bildtexten hamnar i inlägget, vad är det då?? Ska kolla vidare på det :)/ kämpar vidare på denna dag, kaffe borde hjälpa mig! Puss!

Kommentarer:

1 annette:

skriven

Ha ha...känner igen det med att ha nå över huvudet när man sover. Har själv alltid täcket över huvudet när jag sover och min bäs är exakt lika. Man ser ingenting av henne där hon ligger och snusar. Sött..

2 Anna T:

skriven

Åh känner mig också jättesliten!

Hoppas du får en bra dag dock :)!

Kram

3 KYM:

skriven

Verkar vara många som känner sig slitna idag! Har vaknat flera gånger idag, gått upp men slutat med att jag lagt mig igen. Tror jag snart ska ta en liten tupplur till! :D

4 Therese:

skriven

Var med och tävla om att bli DAGENS BLOGG hos mig, vinnnaren får en fin länkning till sin blogg ikväll ♥

5 Lina:

skriven

Vad tycks om mina nya header med bilder från min photoshoot som modell? :)

6 Lina L:

skriven

Hej



Fin blogg du har!



Har du sett denna? En videoblogg som ballar ur, mycket roligt!!



http://www.youtube.com/watch?v=3NAXQledMWY&feature=channel_video_title



Kram

7 Anneli:

skriven

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-1.html#comment

Kommentera här: