Sjukt Taggad!

Är taggad som F*N att börja träna inne på Active!Nu ska fläsket brännas och konditionen upp. Är bara mat biten som jag har problem med, men vem har inte det ;) Mår iaf bättre nu på kvällskvisten men sjuuukt trött fortfarande! Just nu skulle jag vilja vara den där lilla söta bäbisen som blir ompysslad =D Tove leker på sitt rum, Melinda har nyss badat, vi har också spelat memory TOVE VANN=) Nu ligger Melinda på soffkudden och pillar med tårna och har väl inte speciellt mycket bekymmer ;) Jag har lovat Tove att kika på Prinsen av Egypten med henne. Kan vara skönt att bara ligga och mysa! Längtar även till kryssningen den 3 December, det kommer bli RÖJJ!=) men jag har lite panik att lämna Melinda hemma! Jag vet att hon kommer ha det toppen, men ändå! Min lilla BÄBIS! Töntmamman ;) Var in o läste HugoRosas blogg idag HERREGUD vilken överdriven blogg!Den kommer inte läsas mer, han hade lagt in nå klipp av hur man skulle vara för att en blogg skulle fungera och massa annat! Men 90% av hans läsare är nog 14:s brudar som tycker han är snygg och cool! Ha ha! Aja smaken är som baken.... Bloggar jag gillar att läsa är: Lindathelenius.se LLisahedman.blogg.se Familjenlever.blogg.se imvicky.myshowroom.se med fler.... Skicka gärna en komentar med er blogg så jag kan slänga in en kik :) HÖRS....

Kommentarer:

1 MIG!:

skriven

VARFÖR ÅKER ALL TEXT IHOP!!!MORRR

Kommentera här: