Goooodmorgon på er!

Eller ja,
Lunch kanske det är nu :) sov över lite i morse :S eller jag brukar kliva upp vid halv 7 för att slippa stressa! Nu vaknade jag kvart över och det blev lite små panik :))) Melinda sov fortfarande med mig! Rackarns unge son sover på veckorna men inte på helgen ;) fast hon kanske börjar göra det nu med lite tur. Hon sover ute i vagnen nu så då passar jag på att plocka lite, blogga och kika lite på fejjan! Idag blir det bara slappa tills jag hämtar Tove på skolan! Sen ska jag förbi tippen med allt skrot som jag och Jimmy samlat på altanen i en hög! Ser INTE snyggt ut. Men det att bara inte blivit av som allt annat :) men idag ska jag vara duktig och få bort det! Sen blir det lite kik efter julstjärna/ stake eftersom det ska pyntas i helgen! MYS.. Nu fattas bara lite snö! Hoppas sen kommer innan jul iaf, Annars blir det ju ingen jul! Och stackars barn! Det ska vara snö på julen :))) imorse var jag på en 45 min prommis eftersom jag kände mig piggare, skönt! Kan slänga in en bild på mig och hunden innan vi gick, bilden är ful men jag tycker det är roligare att läsa en blogg med bild så ni får den ändå! Vem bryr sig ;) ? Ha en trevlig dag gott folk....

Kommentera här: