Godmorgon!

Ja då har kära Melinda stökat och bökat i natt då! Jag är INTE pigg, men älsko ska få sin sovmorgon idag! Jag behöver ju inte stressa iväg till jobbet och stressa som han! La henne i min säng i hopp om att hon skulle somna om, men vem försökte jag lura??:) hon börja snacka som bara den och sen blev arg :) då var det bara att kliva upp. Nu ligger hon i babysittern och babblar och är såå nöjd, Tove kollar på barnprogram! Idag är dagen D det ska bli så mysigt med dop, lite svårt att förstå att för nästan 6 år sedan stod jag där med min andra halva! Jag Tove och Melinda blir döpt i samma kyrka med samma klänning! Dvs 26 år gammal men fortfarande väldigt fin! Ja men då är det väl bara att sätta på lite kaffe då :) ut med hunden på en snabb kiss sen ska jag äta frulle, älsklingen får gå upp vid 9 för då ska jag ut på promenad! SKÖNT! Bilder från dopet komme senare när tid finns! Ha en bra lördag..... Pöss!

Kommentera här: