Trötter

Känner mig helt slut i kroppen idag trots att jag fick sova till halv 10 för lill  karlsson!:) Tove kollar på filmen bilar och älsklingen har tagit en taktikvila. Igår var en riktigt bra dag, vi var hos Lena och fick grillat och myste, dock lite synd på vädret för det blåste verkligen isbjörnar ute =S

Men efter maten blev det att smälla lite raketer och smällare som vi hade inhandlat....Och senare gick vi ner på kasen och det var trevligt men som sakt KALLT!Vi var hemma vid 11 tiden och då fick älsko värma mig kan jag säga!Jag var som en hel isbit! Tur att man har han och krypa tätt intill!(mitt allt)

Idag var jag förbi mamma så hon fick hjälpa mig med lite plugg! Såg även att Musse fått nån inflamation i såret efter kastreringen =( har gjort rent med klorhexidin och ska forstsätta med det och hoppas på att det vänder, annars är det bara att ringa Hudik..Kanske man ska gör det imorgon utifall han behöver pencelin. Nu är lovet slut och det är bara att hugga tag i skolan igen! En månad kvar nu bara =) Men det är mycket att bita i innan lov!

Och min BÄSTA svärmor har ju fixat sommarjobb åt mig i sommar =D Och ingen är gladare än jag KATSHIIIING :)                                                    


                                               PUSS HEJ!

Kommentera här: