Svullna fötter och en STOR mage :)

Så ser mina dagar ut nuförtiden;) dock var jag ner på apoteket förra veckan och köpte stödstrumpor efter att jag gämfört min fot med helenas =D men man gruvar ju verkligen sig för att ta på sig dom trånga,osköna,varma fast ändå helt underbar HA HA!

Gjorde Nk prov idag och det kändes som det gick åt helvete :( men däremot hade jag fått vg på historia provet så det var ju bra...Men jag vill vara klar med allt nu...Känner att mina krafter börjar silna! Idag har jag o Jimpan målat skiljeväggen och en del av staket, blev riktigt bra faktiskt. Nu vill jag bara köpa massa blommor och plantera ut..vet precis hur jag vill ha det =D

Jimpan åkte med Rebecka och kolla på en bil åt henne...hoppas verkligen att den är fin och att hon får pruta på den...Imorgon ska jag till läkaren och prata om jag får snitt som jag vill ha?och om jag får det kommer INGEN få veta när den kommer ut...det ska bara jag o älsko veta!

Längtar så efter den lille, och efter min stora tjej som har vart borta en vecka idag =/ men imorgon ska vi hämta hem henne och det ska bli underbart...ingenting är sig likt här hemma när hon är borta!!!MIN ÄLSKADE UNGE <3

Kommentera här: