Godmorgon!

Morgonen började med att jag och Tove skulle till tandläkaren =S jag hade tid kl 07,30 och hon kl 8 så det var ju bra =D Hade början till hål på 4 ställen =( och JA jag vet varför, denna graviditet har verkligen dragit in mig i chockladens världar och jag kan bara INTE sluta!Men nu efter jag fått veta detta så är det bara att ge sig den på det. Jag får nu bli barn igen och hålla mig till lördagar;)

Det ska även Karlsson göra, för hon äter för mycket av allt, och det är ju såklart mitt fel =( Men nu har vi kommit överens och hon har diskuterat med tandläkaren =D HA HA!

Nu sitter jag och väntar på lektion och sen ska jag ha matte test! Jag hoppas det går bra där! Imorgon har jag ledigt från skolan men ska till Vallvik och prata om jobbet som jag fick i sommar på mässen. Det ska bli super!
Och jag hoppas jag får stämpla den månaden som jag inte har nått att göra, nån som vet hur det fungerar när man sakt upp sig på egen hand för att plugga, måste man ha karensen då på 3 månader? *hoppas verkligen inte*


                   

Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Förr va det 6 veckor! Men nu vet jag inte..

Kommentera här: