Sjukt trött zZzZz

Jag är så trött, imorse skulle jag bara vilja ha legat kvar i sängen. Så typiskt när man vaknar 1 minut före klockan och faktiskt inser att man ska upp. Nu är jag iaf på skolan och ska in och gnida matte fram till halv tre. Alla andra kurser är avslutad som sakt;) Men varför ska JAG ha så svårt med matte????Blir så trött...

Nästa vecka börjar jag jobba på mässen i vallvik och då måste man upp halv sex =( den kommer inte bli kul, och inte för Tove heller..Men det är bara 2 dagar denna månad och sen 9 dagar i juli. Så det borde väl fungera!
Men man är ju inte direkt smidig nuförtiden, magen jag hade med Tove när jag åkte in på förlossningen är den samma som jag har nu..och vart ska det sluta???=D

Näh nu ska jag göra ett ryck, och jag ska även bli bättre att blogga!


                                                              HÖRS

Kommentera här: