Lördag

Nu måste jag verkligen komma igång med mitt bloggande, har vart katastrof nu på slutet =D
I helgen är det barnledig helg men som alltid så saknar jag henne nå fruktansvärt. Gårdagens kväll spenderades hemma hos Jeanette och mattias vi kollade på filmen Ticking klock tror jag den hette, ver grym till en början men sen spårade den helt hahah!Men det var mycket trevligt!

Vi var även inne i stan en sväng på en liten raggar runda :) och till våran förvåning ligger vår granne däckad ute i snön utan för saga hahahah kan inte annat än tycka att det är rätt åt honom. Men efter ett tag så kom polisen och tog reda på honom. Så han fick nog sova hos farbror P denna natt! Men det lär ju ha vart skönare än i en driva och 7 minus ;)
Var även förbi och kollade när serwat rustade i sin nya lya. Det blir ju fint!

Näh nu ska jag röjja upp lite här på hemmaplan!Ser rent ut sakt FÖRJÄVLIGT UT =D

Kommentera här: