Jag blir galen på hunden!

Fan fan fan, aldrig mer en hanhund!Nog får att man kan vara kåt som hund också men min tar fan priset!HJÄÄÄÄLP!
Slickar i allt, hackar tänder, piper, gnyr och skakar! Och det går inte att gå med han i koppel!
Han hade ju kemisk kastrering och då fungerade han klockrent!
Men vissa säger att man inte får göra det 2 ggr men jag måste boka en tid nu så han får det till nästa vecka sen är det bara att spara till en kastrering annars dödar vi varandra =)

Idag har jag vart på skolan på förmiddagen sedan har jag uträttat lite ärenden. Skulle simma men det han jag inte alls med :( åkte ut till Bergvik och städa av det sista efter tapetseringen så nu ska jag lämna tillbaka nyckeln till faxeholmen imorgon så dom får göra sitt. Sen skjutsa mamma och handla och sen iväg och kolla på ett volvo skåp ;) en 745 som var tok fräsch hos Kotanen. Så får se om det blir den då?
Men jag skulle lika gärna ha kunnat köpt hans 2 åriga nordis jag =D dra mig baklänges vilken fin häst 2 årig nordis hingst och vilket psyke än så länge iaf ;) och extriört ohhh lord!
Fan vad jag avundas som som har hus och häst hemma!nått som jag verkligen längar efter. Men min tid kommer väl! Hoppas han är rädd om denna oslipade diamant!

Näh nu ska det vräkas glass med Tove!

Kommentera här: