Idag känns det lite bättre!

Var på upprop i skolan idag!Ska bli så skönt att komma igång igen efter 4 veckors ledighet, jag kan bara inte vara hemma så länge :)
Så nu ska det pluggas Naturkunskap A Religon A Historia A matte A :)

Och till hösten ska jag läsa 150 p distans fast än att vi har en liten :) Men det ska fungera!Allt går att lösa, och även 210 p i praktik. sen har jag det jag behöver för att söka polisutbildningen och det är UNDERBART!

Så då kan man bara vara hemma med den lille hela 2012 och veta att man är klar för att söka!Nu ska det blir klart!Inga mer sen ;)

Så då är det träningen kvar, men vill man något så blir det genast mycket lättare. Så skönt att veta vad man vill i livet. Många år med förrvirrning som är över =D HA HA HA!

Bilar kan fortfarnande dra åt HEL**** I MIN VÄRLD!

                       Var det nån som hade en spark till övers?

Kommentera här: