Idag har jag

Var med Tove på dagis till kl 10, sen var jag upp på soptippen med lite skräp och efter det så åkte jag upp på badhuset och simma i 35 minuter. Det var verkligen behövligt och skönt!Det är så lungt där på förmiddan!
Sen efter badet så åkte jag till mamma och sen fick jag ett uppdrag av henne att sätta in lite pengar på banken åt henne så jag gjorde det och sen köpte jag en varsin mummsig sallad på furan åt oss. Mamma bjöd såklart ;) (Tack!)

Sen lämnade jag Toves bilstol till Therese på hennes jobb då det är hon som ska hämta Tove idag, sen hämtar dom mig och så ska vi vidare till Britt som ska bjuda oss på mat!
Det gäller att få till det nu när vi bara har en bil som vi fått lånat!

Näh nu ska jag nog röjja lite här hemma så älsko blir glad!Han tycker jag har vart lite slö dom närmsta veckorna och det kan jag hålla med om, men jag har inte allls vart mig själv :( snacka om att man kan bli förändrad av en graviditet!och så tidigt!Men efter vecka 12 så ska väl symtomen släppa förhoppningsvis! Tröttheten är värst!

Men det kommer ju bli så myyysigt sen!Och Tove kommer bli världens bästa storasyster!=D

Kommentarer:

1 nyfiken:

skriven

Ska du ha barn? Eller du och Jimmy säger man väl!

2 nyfiken:

skriven

Ska du ha barn? Eller du och Jimmy säger man väl!

3 Helena:

skriven

Guud va mysigt, hon kommer bli bästa storesystern ever!! <3

4 Anna Vestin:

skriven

jaaa vi ska ha en bäääbis!:)

5 Anna Vestin:

skriven

Ja Helena det kommer hon verkligen bli :)

Kommentera här: