HELVETE!



Nu är det bara för mycket! Det började med att någon körde in i Jimmy så vi blev av med en bil och när det är försäkringsbolag inblandade så tar det väl 100 år innan vi får ut några pengar så vi kan köpa en ny bil. =( Sen går mitt batteri på opeln sönder så det bara är att köpa ett nytt sånt och efter det så går generatorn på min bil sönder!Köper även en ny sådan och idag när jag åker från Tessa så märker jag att bilen går sämre och på tomgång så låter det som att den gick på 3 , men nädå om det ändå var det...SOPSLUT med motorn var det tydligen!Så nu har vi gått från 2 bilar till 0...Helt jävla sandslöst..vad gör man?
Det ända som var bra idag var lunch med Tessa och jag och Tove åkte skridskor på ip. Men annars är det piss skit och pannkaka!!!Ge mig en vinst!!!

Kommentera här: