Godmorgon!

Vaknade vid 8 tiden av en täppt näsa (inte okay) jag som ville sova lite till, fast vi hade ju dock ändå klockan på 8,30 då vi ska till ilsbo och hejja fram Anders. Ska bli kul och hoppas det inte är allt för kallt bara, har inte hunnit kollat termometern än!Idag vill jag ha sol GUD =D

Igår var en riktigt bra dag förutom min förjävliga huvudvärk!Jag och älsko åkte på dragonen och åt mat ;)
Jag åt kycklingfile planka och han åt nån form av 3 rätters laxröra till förätt sen fläskfile och gorgonzola och efterrätt jordgubbar och glass med maränger! Men får jag tillägga att han även åt halva min hahah!För jag orka inte! Så typiskt att bli mätt fort när man äter sån gooooood mat!

Men men efter det så var det vidare till Katti och Robin för att fira hennes 26 års dag!Mycket trevligt! vi spelade wii och jag fick stryk i tennis så det bara vissla om det ;) hahah!bättre lycka nästa gång!

Sen hemfärd och jag somnade som en stock!!!

Nu ska jag äta frukost för jag mår så grymt illa!!!!                

                                                                                    ÄLSKAR DIG WIMARKSPÖJKEN =D

Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Gaah, hoppas du slipper vara täppt i näsan mer! Jag hade hemska problem med snoken. Vaknde flera ggr/natt av att jag inte kunde andas. Det enda som hjälpte va otrivin mentol. Gick åt en del=)

Kommentera här: