UPPDATERING FRÅN SKOGEN;)


Idag har vi faktiskt lite kallt å vår lya :( Inte kul, tur att älsko tog med en blås element hem idag!Det är i full gång just nu...Måste kolla upp värmen med hyres världen, vi har bara 18,5 på morgonen =/. Sockar på ;) Men annars trivs vi jätte jätte bra!Var hemma med Tove idag för hon hade världens hosta inatt (lillsnupppan) men inte märktes det på henne inte, så imorgon får hon gå och röjja av sig lite på dagis och efter det ska hon o leka med bästisen Thilde som hon tjatat;). Har engelska prov imorgon men jag gör som vanligt ja, fejjan fejjan fejjan lite blogg kolla lite i papperna sen fejjan fejjen igen!hahahah vilken diceplin man har på sig! Jag o Tove var o hälsa på Helena idag och köpte med oss lite wienerbröd, så typiskt mig men nu måste jag ändra på detta...Har man börjat träna så måste man ju skärpa sig med resten med!!!PRONTO!!! Vi bestämde iaf att vi ska ha middag på lördag =D Grymt!Det brukar det alltid bli när ågge är med! Näh nu ska jag mysa ner med älsklingen!

PS:CAROLINE SJÖGREN KOM HEEEEEEM!SAKNAR DIG OCH ALLT TOOOK ;) <3

TREVLIG KVÄLL!

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Visste inte ens att du hade blogg åsså hittar jag det här!!!! Haha vi ses snart gumman ;) <3 PUSS

Kommentera här: