Ännu en dag!

Godmiddag!
Helt galet sjukt seg idag. Tog mig lite extra tid imorse :) Skjutsade in Tove på mulle sen åkte jag och handla en smarrig frukost åt mig och älsklingen! Sen lite slppa i soffan;) Men nu är det plugg som gäller för jag har nämligen prov i samhäll arbete och pengar kl 13,30 så håll tummarna för mig då!Det kan behövas som vanligt det =D
Sen ska jag hämta Tove från dagis och hem och mysa som bara den med henne innan vi åker på ridningen. Imorgon är det pappa helg, så tomt när hon är borta men samtidigt skönt att ladda batterierna lite!
Vet inte vad jag o älskling ska göra i helgen?Ta dagen som den kommer kanske?Skönt att inte ha nått planerat!
Men ändå är jag lite sugen på utgång fast det brukar vara grymt tråkigt varje gång =/
Näh nu ska jag göra lite nytta!!Kan lägga in lite bilder från ridningen sen på lill pruppan ;)

Kommentera här: