Tjao Bella

Då var det måndag igen då, helgerna går alldeles för fort :( Tove har vart hos Robert sen i fredags så jag hämta henne på dagis idag!Det är så skönt att ha henne hemma igen!Det är så tomt utan henne. Sjukt mycket med skolan och vi har snart lov, det är bara 5 veckor kvar.

Men kanske hur najs som helst när man är klar med "skiten" hahahah!Till våren ska jag läsa matte A engelska B Religon A Historia A och naturkunskap a Jag lovar att jag kommer att ha och göra då med ;) men sen är man klar =D Då har jag slutbetyg + att jag är berättigad till att söka in till polis :) hoppas hoppas jag kommer in. Men det är inte bara det vet jag men jag ska KÄMPA! annars får jag plugga en termin till då och få lite mer ämnen ;) skadar ju aldrig!Ikväll ska jag till Tessan och ta en kaffe och surra lite. det behöver jag! Näh nu ska jag engagera mig i min lilla tjej!!!!puss och.....

Kommentera här: