SKIT ARG!

Det är bara förnamnet på denna dag!Har en skaplig idiot till granne som började spela halv 8 igår kväll och slutade kl 08,30 imorse. Har man ingen respekt för andra människor?Jag gick till hyresvärden som i sin tur ringde polisen, men tror du det hjälpte?NÄÄÄÄÄÄ...Så imorse fick vi gå upp själv, men han stog bara och hånflinade.

Ett ljud till och jag ringer snuten på en gång...så trött när man inte kan få sova ordentligt. och det är ju inte bara helger han håller på, utan även vardagar! Näh kojja i skogen vore ypperligt för han! Fan jag kokar bara jag tänker på det..Sen när jag och Jimmy kom hem nu så såg jag han i fönstret så jag sa åt han att nu håller du fred på dig ikväll, och vad tror ni idioten svarar?DU MED......NOLL JÄVLA RESPEKT!Så tack för 3 timmar sömn och en förstörd jävla lördag!

Var iaf ut med en mysig promenad med mina 3 älsklingar innan jag skjutsade Tove till pappa. Hon ska sova hos mormor inatt men mellan landade där. Älsklingsungen min!=)
Igår var vi på bandy, det var kul men jävligt kladdigt. Rebecka och jimmy var barnvakt (tack för det)
Sen avslutade vi kvällen med en pizza och sen hem! Näh nu ska jag mysa med älsko och prisa gud att vi får sova inatt för nån utgång blir det då rakt inte!(HELT SLUT)


För övrigt TREVLIG KVÄLL

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Han verkar ha barka åt helvete totalt :S

2 Anonym:

skriven

Ja men minst sakt!!!

Kommentera här: