Ostartande bil!




                                        Idag blev jag riktigt less =( Min bil startade inte imorse då den förmodligen tyckte det var kallt och bilbatteriet är dåligt!inte kul, men sånna här gånger är det tur att man har världens bästa älskling som kommer och hämtar en så man kommer till skolan vid lunch iaf ;) <3 så nu är det bara att hålla tummarna på att mekonomen har det batteriet som jag behöver hemma. Så pärlan förhoppningsvis startar imorgon! idag har jag prov i samhäll ekonomi!sista provet inför jul...så grymt skönt! sen är det ju snart lov också och det gillas skarpt!då ska jag och tove vara hemma och mysa hela dagarna och hitta på massa skojj!=D hon har vart hos pappa hela helgen nu och kommer hem till oss idag. hon är sååå efterlängtad min lilla snuppa!=D
Näh nu ska jag göra mig klar!

puss och

Kommentera här: