Men idag blev det väl kaos på ridningen!

Hej!
Har vart hemma från skolan idag för jag har inte vart nå pigg. Tog en kaffe hos Anneli innan jag åkte hem imorse efter att jag lämnat Toove på dagis. Sen vidare till Helena för att lämna in beställning på halsband samt ta en kaffe och surra lite =D Vi har kommit på värsta dieten hahaha!Ska sätta den i bruk imorgon!;)

Har nyss kommit hem från middag hos mamma (LOVLEY) men före det så var vi på ridningen och där fick nattis häst spel och skena genom ridhuset slutatde med att hon ramlade rätt in i ridhusväggen =/ och sen droppa resten av.
och vissa hann vi hejda som tur var!inte kul när det blir sådär, men samtidigt får ungarna lära sig att det inte är några leksaker som dom sitter på.Det gick iaf bra med nattis som tur var!alla ungarna var jätte duktiga och hoppade upp igen och tog nått varv i trav och sedan skritt!!
Nu ska jag hjälpa älsko att plocka lite i skogshuggarkojjan ;)


Och sen ska jag mysa gärnet med han! =D <3

Kommentera här: