BAD!

Måste bara få börja med att det är sååå skönt att ha höstlov ;) Även fast jag har lite skolarbete att göra denna vecka! Imorse var jag ut med Rebecka och gick i 50 min, ungefär vad jag orkar HAHA. Sen åkte jag förbi Katti en sväng och det var typ 100 år sedan känns det som, så det var inte en dag försent. Vi ska träffas imorgon med barnen så dom får leka lite. Slängde ihop en flygande Jakob till middag och det var ju inte en dag försent :) JÄVLAR vad gott det var. Efter det så blev det simning med Tove, först hade hon lekis och då passade jag på att träningsimma lite. Det blev 35 min (Bättre än inget alls). Sen var det mys och lek med bästa hjärtat och Tove. Även då det inte var bästa kombinationen att först ha simlekes och sen fortsätta härja på. Tove var mäkta trött och både jag och Jimmy åkte på en skopa =D Men vi slätade ut det med lite varma chips så var vi vänner igen!Nyss kvällsfikat och älsklingen läste för Tove, Måste bara tillägga att jag har hittat min PRINS <3 han är verkligen världens underbaraste och jag skulle inte vilja leva en dag utan dig!


Nu ska jag mysa med den bästa!

Kommentera här: