Eftermiddag!

Har nyss kommit hem från staden! Hämtade Tove vid halv 3 på dagis efter jag vart i skolan. Det ska bli skönt med jullov nu, det behövs så man får ladda batterierna till nästa termin =D När vi kom hem så städade jag och Tove hennes rum, det såg allvarligt ut som att en bomb slagit ner där :)

Nu sitter hon och leker så jag hoppas hon inte stökar till igen =S min lilla fislisa!Idag hade dom lussat för gamlingarna på solgläntan! (Mysigt) så duktiga är dom!
Känner mig sååå hängig idag, värker i hela kroppen, började i natt och värre blev det i skolan. hosat och täppt i hela huvudet känns det som! jag som skulle simma med Rebecka!SKIT!

men bara att ta nya tag hoppas jag är bättre tills på fredag så jag kan simma lite då!för det är ju sååå grymt skönt. Näh nu ska jag kolla på vad vi ska äta för middag idag! 17 grader kallt också =( var 18,3 grader här hemma när vi kom hem så värme elementet åkte på kan jag säga!=D

Kommentera här: